Yerli turistin yurt dışına “kaçmaması” için formül bulunması gerektiğini söyleyen Palandöken, “Yerli üretimlerimizin tanıtımı için yeni konseptler belirlemeliyiz. Yabancı turistler yalnızca otellerle sınırlı kalmamalı, gittikleri şehirlerin özelliklerini, yöresel ürünlerini tanımalı. Havaalanı, otogar ve otel gibi kalabalık noktalarda doğal güzelliklerimizin, yöresel, yerli ürünlerimizin tanıtımını içeren broşürlerin dağıtımı zorunlu olmalı” önerilerinde bulundu.
Related Posts
Fındık serbest piyasada 125, Tarım Kredi’de 140, raflarda ise 500 lira
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Giresun'da serbest piyasada 125 lira olan 50 randıman fındık alım fiyatı, Tarım Kredi Kooperatifi'nde ise…
ABD’nin GlobalFoundries şirketine 1,5 milyar dolarlık desteği kesinleşti
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
ABD hükümeti, çip üretimi için GlobalFoundries şirketine 1,5 milyar dolar teşvik verilmesini onayladı.
Umman’ın gözü Türkiye’de
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 3 min
- 0
MVM CEEnergy Üst Yöneticisi (CEO) Laszlo Fritsch, Anadolu Ajansının (AA) Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı…